Navštívte nás v predajniach v BRATISLAVE alebo v BANSKEJ BYSTRICI čaká na vás viac ako 20 000 položiek skladom.

Náš kód: P164292

HELITE E-TURTLE ČIERNA

TECHNOLÓGIE ELEKTRONICKÉHO AIRBAGOVÉHO SYSTÉMU

Táto naša technológia zahŕňa niekoľko senzorov, ktoré analyzujú situáciu v reálnom čase a umožňujú 360 ° detekciu.

Pri zistení pádu alebo nehody sa airbag pred nárazom automaticky nafúkne.

Senzor integrovaný do vesty (CDU) monitoruje a analyzuje pohyby motorkárov v reálnom čase.

Voliteľný sensor vidlice (SDU) detekuje nárazy na motocykel.

Senzor CDU integrovaný do vesty sleduje a analyzuje v kontexte pohyb motocyklistov. V prípade pádu automaticky aktivuje airbag pred nárazom.

Viac informácií
Varianta:
689.00 € Vrátane DPH
574.17 € Bez DPH
Na centrálnom sklade , u vás do 23. 04.
+ -
(ks)

Porovnať

Zaradené v kategóriách:     Airbagové vesty

Popis a parametre

VOĽBA "PLNÁ OCHRANA"

Pre úplnú ochranu sa dôrazne odporúča pridať na motorku sensor vidlice.

VÝHODY:

- Rýchlejšie detekcia a pri prvom náraze: Zaisťujeme detekčný čas od 31 ms do 35 km / h

- Krytie viac nehôd: ochrana pri pokojovom stave a pri nízkej rýchlosti v akomkoľvek uhle.

nafukovací vankúš ochrana

Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje telo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimálnu ochranu krku, krčnej chrbtice a chráni životne dôležité časti (hrudník a chrbát).

 

ELEKTRONICKY SPÚŠŤACIE AIRBAG

Airbag e-TURTLE v sebe integruje elektronický systém HELITE. Jednoduché použitie, stačí stlačiť tlačidlo trikrát pre zapnutie alebo vypnutie systému.

 

AIRBAGOVÁ OCHRANA

Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje telo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimálnu ochranu krku, krčnej chrbtice a chráni životne dôležité časti (hrudník a chrbát).

 

 

EXCELENTNÝ OCHRANA S TURTLE 

Technológia TURTLE je prelomová inovácia, ktorá významne zlepšuje absorpciu energie, najmä ostrých predmetov, ktoré by inak poškodili airbag.

 

PYRO bombička

 

Aktivuje airbag v prípade pádu. Je ľahko a rýchlo nainštalovaná a nahradená samotným vodičom.

 

MÄKKÝ LÍMEC A TECHNICKÉ TEXTÍLIE

 

Vesta má mäkký neoprénový golier pre lepšie pohodlie okolo krku. Je tiež vybavená vnútri textilné 3D sieťovinou pre maximálnu cirkuláciu vzduchu.

 

 

VONKAJŠIE KAPSA

Vesta má vonkajšie kvapsu na drobné predmety (bankovú kartu, hotovosť, atď.).

 

 

nastaviteľnosť

Tri nastavovacie popruhy, vďaka ktorým vesta skvele padne cez akúkoľvek motocyklovú výstroj.

 

 

Voľnosť pohybu

Vesta má veľmi nízky strih podpazuší, aby bola zachovaná plná sloboda pohybu.

 

CERTIFIKÁCIA

 

Certifikácia CE - GP AIR je certifikovaná externým laboratóriom CRITT Šport, francúzskym špecialistom pre objektívne testovanie osobných ochranných prostriedkov (PPE).

 

Bližšie informácie k veľkosti:

Majte na pamäti, že naše e-Turtle musí byť vždy nosená cez vaše motocyklové oblečenie. Každý človek má svoj vlastný typ tela, naša veľkostná tabuľka je preto hlavne informatívna.

 

ČASTÉ OTÁZKY

JE ROZDIEL V OCHRANE MEDZI E-TURTLE A TURTLE 2?

Mechanické alebo elektronické riešenie, naše nafukovací vankúš vás predovšetkým chráni! Medzi týmito dvoma modelmi nie je rozdiel v ochrane. Nafukovací vankúš ochrana je a zostane našou prioritou:

- Veľký objem airbagového vaku tj. Medzi 17 a 28 litrami v závislosti na veľkosti systému airbagov (najväčší objem airbagov na trhu).

- Optimálna ochrana krku (stabilizácia krčnej chrbtice, aby sa zabránilo hyperflexii) a pokryté životne dôležité časti (chrbát, hrudník).

- TURTLE efekt: s integrovaným zadným chráničom úrovne 2 pre lepšie rozloženie nárazov.

 

AKO aktivovat '/ deaktivovat SYSTÉM?

Je veľmi ľahké aktivovať alebo deaktivovať systém. Možno ho zapnúť / vypnúť rýchlym 3krát stlačením tlačidla.

 

ČO ZNAMENÁ AUTONÓMIA BATÉRIE? KEDY MUSÍM NABIŤ E-TURTLE?

e-TURTLE má výdrž batérie 25 hodín, čo je asi 1 týždeň používania. Kábel USB dodaný s vestou vám umožní dobiť vestu. Odporúčame vám dobíjať systém raz týždenne.

Ak používate senzora vidlica teda možnosť "PLNÁ OCHRANA" má senzor vidlica výdrž batérie 5 rokov a nemožno ho dobíjať.

 

KEDY BY MALA BYŤ VESTA VYPNUTÁ?

Vestu možno zapnúť alebo vypnúť rýchlym stlačením 3x tlačidla ON / OFF. Nie je nutné každodenne vestu vypínať, po 30 sekundách nečinnosti sa automaticky prepne do režimu spánku.

Existujú však situácie, kedy je nutné vestu vypnúť:

- Pri preprave vesty pri rýchlosti vyššej ako 20 km / h (napr. Autom)

- Pri použití rôznych dopravných prostriedkov s vestou (auto, metro, električka, vlak, autobus, lietadlo atď.)

- Pri dlhom skladovaní bez aktivity (napríklad v zime)

 

PREČO KUPOVAŤ MOŽNOSŤ "PLNÁ OCHRANA"? AKÉ SÚ VÝHODY SENZORU VIDLICE?

Pre úplnú ochranu sa dôrazne odporúča pridať na motorku sensor vidlice.

VÝHODY:

- Rýchlejšie detekcia a pri prvom náraze: Zaisťujeme detekčný čas od 31 ms do 35 km / h

- Krytie viac nehôd: ochrana pri pokojovom stave a pri nízkej rýchlosti v akomkoľvek uhle.

 

AKÉ TYPY padov systém zistí?

Technológia "Electronic Airbag System" vyvinutá spoločnosťou Heli poskytuje 360 ​​° ochranu.

Autonómne verzie (tj. Bez senzora vidlice) detekuje nehody z rýchlosti nad 20 km / h. Tu sú možné prípady detekcie:

- Kolízia s prekážkou (vozidlo, múr, stĺpik ...) spredu, z boku alebo zozadu.

- Strata kontroly nad motocyklom (bez nárazu do motocykla): Skĺznutie po boku alebo highsider

So senzorom vidlice a voľbou "Plná ochrana":

- Rovnaké nehody ako vyššie spomínané

- Kolízia pri zastavení a pri nízkej rýchlosti.

S detekčné časom deleno 2.

 

MÔŽEM AIRBAG PO INFLÁCII ZNOVU SÁM reaktivovať?

Áno, rovnako ako naše mechanické nafukovací vankúš, tak môžete aj elektronický systém znova použiť, ak je airbag v dobrom stave (žiadne otvory, trhliny). Ľahko vykonáte, môžete sami resetovať systém za 2 minúty, bez toho aby ste poslali vestu späť do Helia. Jednoducho vymeňte pyro bombičku za novú, dostupnú u všetkých predajcov Helio po celom svete.

 

AKO NAINŠTALOVAŤ SENZOR VIDLICE NA MOTORKU?

Je to rýchle a jednoduché.

1: Vyberte si správnu veľkosť objímky: musí zodpovedať vidlicu motocykla.

2: Zostavte senzor a objímku: Zacvaknite širokú stranu objímky na strane senzora vidlice.

3: Umiestnite sensor: Umiestnite sensor na spodnú časť puzdra vidlice motocykla a utiahnite skrutku maticou.

AKO JE TO SA signálom GPS?

Pre sensor CDU vnútri vesty je GPS signál nevyhnutný.

Pre sensor SDU na vidlici signál GPS nie je potreba.

Naše e-airbagy potrebujú na spustenie systému kombinácii aspoň 2 z 3 kritérií:

- buď rýchlosť (preto GPS v e-veste) + neobvyklý pohyb tela (e-vesta)

- buď rýchlosť + otras (SDU_sensor na videli)

- buď otras + abnormálne pohyb tela

Ak nepoužívate sensor SDU, je pre spustenie systému v prípade pádu nevyhnutný signál GPS.

Pokiaľ ide o dočasnú stratu signálu GPS (zhoršenie signálu v dôsledku okolitého prostredia), rýchlostné dáta sa postupne znižujú, aby sa zachovalo pokrytie v prípade, že jazdec stále jede. Trvá niekoľko sekúnd (odstraňujeme 1 km / h každé 2 sekundy pri poslednej nameranej rýchlosti). Ak však dôjde k strate signálu na dlhšiu dobu, systém sa už nemôže spustiť, pokiaľ nie je obnovený.

 

ÚPLNE NOVÁ TECHNOLÓGIA PRE MAXIMÁLNU OCHRANU NA CESTÁCH

SKUTOČNÁ REVOLÚCIA V OCHRANE A DETEKCIE

 

VIAC SENZOROVÁ TECHNOLÓGIE AKO TO FUNGUJE?


Technológia elektronického airbagu Helio obsahuje 2 senzory:

• Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklistov v kontexte.

• Snímač umiestnené na vidlicu motocykla (SDU): detekuje nárazy na motocykel

Oba senzory sú spárované a analyzujú situáciu. Akonáhle je zistený pád alebo nehoda, vesta sa automaticky nafukuje pred dopadom na zem.



SENZOR VESTY

Analyzuje pohyb motocyklistov v reálnom čase.
Dlhá životnosť nabitia (1 týždeň)
Pracuje s GPS signálom
Detekuje pád pri rýchlosti vyššej ako 20 km / h





SENZOR PREDNÁ VIDLICE

Jednoduchá inštalácia na motocykel
Detekuje pád pri rýchlosti od 0 km / h
Je autonómny: batéria nie je nabíjateľná

 

1 TECHNOLÓGIE - 2 VOĽBY OCHRANY

 

1. VESTA & SENZOR PREDNÁ VIDLICE

Možné prípady detekcie:

• Pošmyknutia, strata priľnavosti, strata kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí nafukovací vankúš systém v závislosti na situácii.

• Kolízia s vozidlom alebo prekážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzora vesty CDU, ktorý analyzuje situáciu a v prípade potreby aktivuje airbag.

 

výhody:

Detekčný čas delený 2

Ochrana pri pokojovom stave a nízkej rýchlosti

 

 

2. LEN VESTA

Ideálne pre pretekárske okruhy

 

Pre okruhy je "senzor vidlica" menej podstatný: iba k niekoľkým málo nehodám dochádza pri nízkej rýchlosti, kolízii s vozidlom alebo náraze do prekážky.

Možné prípady detekcie:

• Pošmyknutia, strata priľnavosti, strata kontroly: senzor CDU analyzuje situáciu, detekuje pád a v prípade potreby spustí nafukovací vankúš systém.

 

 

TÝMTO POTVRDZUJEME DETEKČNÉ ČAS MEDZI 31 A 60 MS PRI RÝCHLOSTI 35 KM / H (ktorý pokrýva 85% NEHODÁM).
Testy sme vykonali v spolupráci s UTAC, francúzskou technickú úniou pre automobily, motocykle a bicykle. Vďaka týmto testom sme overili našu detekčné dobu.
Skúška pri čelnom náraze proti stojacemu vozidlu:
- Doba detekcie senzora vidlica: 31 ms
- Doba detekcie senzoru CDU umiestneného vo veste airbagu: 62 ms
- Detekčný čas konkurenčných elektronických airbagov: 95 ms

Veľký objem ochrany: medzi 14 a 28 litrami v závislosti na veľkosti airbagu
Ochrana- motocykel: senzor vidlica vás ochráni v akomkoľvek kolíznom prípadu pri rýchlosti od 0 km / h
Ochrana životne dôležitých orgánov (hrudník panva chrbát) a krčná chrbtica
TURTLE efekt: pre lepšiu absorpciu a redukciu nárazu. 4x účinnejší ako normálny airbag.

 

 

 


Náš kód: P164292

Mohlo by sa vám hodiť

HELITE PYRO CO2 BOMBIČKA 100 CCM
59.00 €
Na centrálnom sklade
HELITE PYRO CO2 BOMBIČKA 50 CCM
59.00 €
Na centrálnom sklade
HELITE PYRO CO2 BOMBIČKA 60 CCM
59.00 €
Na centrálnom sklade
HELITE SDU SENZOR NA VIDLY(KOMPLETNÉ BALENIA)
119.00 €
Na centrálnom sklade
0 produktů k porovnání PorovnávanieZobraziť porovnanie